Főmenü
Tanulmányok
Legnépszerűbbek
- D3 vitamin
- A csodálatos D3-vitamin
- Immunrendszer erősítés, D3 vitamin, TBC
- D3-vitamin lehet a sikeres fogyás titka?
- Gombában a D-vitamin?
- D3-vitamin vs. káros napsugárzás?
- C-vitamin vs. stroke, szívbetegség, cukorbetegség
- C-vitamin injekció?
- A C-vitamin újabb meglepő tulajdonsága
- Hogyan segíthet a napfény a betegségek elleni küzdelemben?
Új Cikkek
- Milyen pozitív hatása lehet a D-vitaminnak szervezetünkre?
- Ideális D-vitamin szint
- Egy súlyosan félreértett vitamin…
- D-vitamin hiány gyermekkorban
- Vastagbélrák, B6 vitamin
- Csökkenő D-vitamin raktárak…
- Akiknek nem fényes a Nap
- Újra a D3 vitamin hiányról
- Életmentő C-vitamin
- Mi a C-vitamin? Mit az L-aszkorbinsav?
D-vitamin és az erek egészsége
Egy friss tanulmány szerint a D-vitamin hiány és a merev erek között egyértelmű kapcsolat van teljesen egészségesnek tűnő emberekben is. A D3 vitamin hiánya az erek elmerevedéséhez vezethet, aminek súlyos következményei lehetnek: magas vérnyomás, szív-, és érrendszeri betegségek. Azoknál a résztvevőknél, akiknél sikerült a vér D-vitamin szintjét növelni, javulás következett be az erek állapotában és csökkent a vérnyomásuk is.
Forrás: Emory/Georgia Tech Predictive Health Institute
Az újabb áttörő bejelentés az American College of Cardiology találkozóján történt.
A tanulmányban összesen 554 résztvevőt vizsgáltak, átlagos életkoruk 47 év volt és egészségesek voltak. Az átlagos D-vitamin szintjük (25-hydroxyvitamin) 31,8 nanogramm/ml volt. 14%-uknál D-vitamin hiány volt tapasztalható (20 nanogramm/ml-nél alacsonyabb szint), míg 33%-uknál elégtelen D-vitamin szint (30 nanogramm/ml-nél alacsonyabb szint) volt megfigyelhető.
A tanulmány során egyértelműen megállapították, hogy akiknél alacsonyabb volt a D-vitamin szint, azoknál merevebb erek és magasabb vérnyomás volt megfigyelhető.
Ennek az érkárosodásnak a mértéke olyan volt, mintha cukorbetegségben vagy magas vérnyomás betegségben szenvedtek volna.
A fenti tanulmány egy újabb bizonyítéka annak, hogy szervezetünknek milyen nagy szüksége van a természetes D-vitaminra, pontosabban annak aktív formájára, a D3-vitaminra vagy más néven D3 hormonra.
Az újabb áttörő bejelentés az American College of Cardiology találkozóján történt.
A tanulmányban összesen 554 résztvevőt vizsgáltak, átlagos életkoruk 47 év volt és egészségesek voltak. Az átlagos D-vitamin szintjük (25-hydroxyvitamin) 31,8 nanogramm/ml volt. 14%-uknál D-vitamin hiány volt tapasztalható (20 nanogramm/ml-nél alacsonyabb szint), míg 33%-uknál elégtelen D-vitamin szint (30 nanogramm/ml-nél alacsonyabb szint) volt megfigyelhető.
A tanulmány során egyértelműen megállapították, hogy akiknél alacsonyabb volt a D-vitamin szint, azoknál merevebb erek és magasabb vérnyomás volt megfigyelhető.
Ennek az érkárosodásnak a mértéke olyan volt, mintha cukorbetegségben vagy magas vérnyomás betegségben szenvedtek volna.
A fenti tanulmány egy újabb bizonyítéka annak, hogy szervezetünknek milyen nagy szüksége van a természetes D-vitaminra, pontosabban annak aktív formájára, a D3-vitaminra vagy más néven D3 hormonra.
Cimkék: d vitamin D3 D-vitamin d vitamin hiány természetes d vitamin d vitamin hatása MegaFood d vitamin
Ajánlott Cikkek
Komment küldése
Hírlevél
Iratkozzon fel értékes információkat tartalmazó, ingyenes hírlevelemre!
Az oldal tartalma röviden
A vitamin hiány nagyon súlyos betegségek kialakulásához vezethet. A vitaminok közül kiemelkedő fontosságú a c vitamin és a d3 vitamin. Vitamin webáruházunkban (vitamin bolt) lehetőség van kiváló minőségű vitaminok megvásárlására. Vitamin vásárlás előtt kérje ki véleményemet! Kizárólag természetes összetevőket tartalmazó c vitamin készítményünk egyedülálló minsőségű.
Cimkék
Különösen ajánlom a következő cikkeimet
Kérdése van? Keressen fel az info@drtihanyi.hu email címen, vagy a +36 70 323-4456 számú magyar ügyeleti telefonszámunkon
Kommentek
Archívum











